Dziś jest sobota, 21.10.2017. W dniu dzisiejszym obowiązuje rozkład na soboty.

Jak otrzymać tarnowską kartę miejską?

 

1. Wniosek o wydanie „Tarnowskiej Karty Miejskiej” można pobrać :

w Urzędzie Miasta Tarnowa, przy ul. Nowej 4 pokój nr 1, w następujących dniach i godzinach:

 

poniedziałek w godzinach od 7.30 do 18.00

od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,

 

- przy ul. Krakowskiej 42, poniedziałek - piątek od 6:45 do 18:00, sobota od 7:00 do 14:30

 

- przy ul. Brama Pilzneńska 3, poniedziałek - piątek od 7:45 do 15:15

 

- na stronie internetowej: http://www.ekarta.umt.tarnow.pl/

 

2. Wniosek o wydanie „Tarnowskiej Karty Miejskiej” należy złożyć:

w Urzędzie Miasta Tarnowa, przy ul. Nowej 4 pokój nr 1, w następujących dniach i godzinach:

 

poniedziałek w godzinach od 7.30 do 18.00

od wtorku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,

 

- przy ul. Krakowskiej 42,

 

- przy ul. Krakowskiej 42, poniedziałek - piątek od 6:45 do 18:00, sobota od 7:00 do 14:30

 

- przy ul. Brama Pilzneńska 3, poniedziałek - piątek od 7:45 do 15:15

 

3. Przy składaniu wniosku o wydanie „Tarnowskiej Karty Miejskiej” należy:

 

przedłożyć dowód osobisty,

dołączyć aktualne zdjęcie legitymacyjne (35x45 mm),

dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia do korzystania z ulgowych przejazdów tarnowską komunikacją miejską (w przypadku osób których to dotyczy).

 


Podstawowe informacje
o systemie
Jak otrzymać tarnowską kartę miejską? Sposoby doładowania kart Opis funkcjonalności kasownika dwufunkcyjnego Obsługa elektronicznych kart bezstykowych Punkty Obsługi Klienta Prezentacje
© Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
Administracja serwerem Inetive.pl