Bilet w komórce
moBILET – Twój bilet w komórce
Za pośrednictwem systemu moBILET możliwy jest zakup przez telefon komórkowy biletów jednorazowych oraz czasowych 30 i 60-minutowych.
Jak stać się użytkownikiem systemu moBILET – krok po kroku.
1. Pobierz darmową aplikację moBILET
- Wyślij SMS o treści: „MOBILET” pod numer 7055 (0,50 zł + VAT).
- Odbierz SMS z linkiem do pobrania aplikacji.
- Przejdź do adresu podanego w SMS.
- Pobierz i zainstaluj aplikację.
Każdy nowy użytkownik otrzyma możliwość zakupu pierwszego biletu do 3 zł, bez konieczności zasilania konta! Dzięki temu można nie tylko bez żadnych zobowiązań wypróbować nową aplikację, ale też rozpocząć korzystanie z moBILET natychmiast po rejestracji, nawet stojąc już na przystanku autobusowym (wykorzystana kwota zostanie potrącona przy pierwszym zasileniu konta moBILET).
2. Zasil swoje Konto moBILET
Zasilenie ekspresowe jest realizowane za pośrednictwem serwisu Płatności.pl i jest dostępne bezpośrednio w Portalu Użytkownika. Korzystając z tej formy zasilenia, wpłacone środki dostępne są praktycznie natychmiast.
Zasilenie standardowe to przelew na przydzielony indywidualny rachunek rozliczeniowy. Zarówno numer rachunku, jak i dane do przelewu są widoczne w Portalu Użytkownika – zakładka „Zasilenie konta”.
moBILET i system Płatności.pl nie pobiera żadnych opłat za zasilenie konta.
3. Kasowanie biletów
Wystarczy jedynie w czytelnym graficznym menu wybrać z listy żądany rodzaj biletu i potwierdzić chęć jego skasowania.
Przykłady kasowania biletów w systemie moBILET:
WAŻNE: Skasowanie biletu i jego przesłanie w aplikacji moBILET odbywa się zawsze w jednej, szyfrowanej sesji.
4. Kontrola biletów
Podczas kontroli należy okazać kontrolerowi na ekranie swojego telefonu trzy ekrany ważnego biletu. Bilet jest zapisany w pamięci telefonu więc przy okazaniu biletu aplikacja nie łączy się z siecią, dzięki czemu nie ponosi się dodatkowych kosztów.
Wzór elektronicznego biletu w systemie moBILET:
5. Dodatkowe informacje
Infolinia moBILET
Porozmawiaj z konsultantem – tel. 61 66 70 999 (czynne pon. – pt. 8:00 – 17:00) albo napisz – pomoc@mobilet.pl.